10 دروغ رایج زنان به مردان !
باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

 

در زندگی روزمره ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و یا شرایطی پیش آید که مجبور به گفتن دروغ (مصلحتی) شویم . زنان معمولاً سعی می کنند با توسل به دروغهای ظریف و بی ضرر برخی موقعیت ها را به سود خود تغییر دهند . در اینجا به 10 دروغ رایج زنان که به مردان می گویند ، اشاره می شود :
 
دروغ شماره 10   
من تو رو همین جوری که هستی دوستت دارم  !
آیا واقعا" تصور می کنید که او دوست ندارد هیچ تغییری در شما بوجود بیاید ؟ هیچ تغییری ؟ ممکن است همسرتان خواستار تغییرات زیادی در شما باشد ، مگر اینکه در ماه عسل بسر ببرید چون در این زمان شما یک مرد کامل برای همسرتان هستید . دیر یا زود او متوجه اشتباه خود خواهد شد .
دروغ شماره 9
من عاشق رفت و آمد و معاشرت با دوستان تو هستم !
گذشته از اینکه دوستان شما تا چه اندازه جالب می باشند ، همسرتان علاقه ای به حضور مداوم آنها در کنار شما ندارد . اگرچه ممکن است در روزهای اول بروز ندهد ولی بالاخره صبرش تمام شده و شما را از این کار منع خواهد کرد .
دروغ شماره 8
جم و جور کردن خونه را دوست دارم !
این هم از آن دروغ هایی است که همسر شما ممکن است در اوایل ارتباط شما بیان کند . اینکه "دوست دارم ظرفهای نشسته را بشویم" ، "لباسهای کثیف تو را شسته و اتو کنم" ، دیری نخواهد انجامید که این دروغ او نیز برملا خواهد شد و از شما خواهد خواست که نوبتی ظرفها را بشویید و زحمت جورابهایتان را خودتان بکشید .
دروغ شماره 7
من عاشق خانواده تو هستم !
اگر مرد خوش اقبالی باشید همسرتان ممکن است دروغ نگوید که دوست دارد با خانواده شما رفت و آمد کند . اگرچه شاید او از آنها شما متنفر باشد ولی برای اینکه احساسات شما جریحه دار نشود راستش را نخواهد گفت . برای اینکه علاقه واقعی هسمرتان را نسبت به خانواده خود بفهمید کافی است به او بگویید که مادرتان برای فردا شما را به نهار دعوت کرده و به عکس العمل همسرتان توجه کنید : اگر تمامی عضلات صورتش سفت شد و با یک لبخند زوری زیر لب و آرام گفت "خیلی خوبه"   آنوقت نتیجه بگیرید که او کشته مرده خانواده تان نیست .
دروغ شماره 6
! من عاشق ورزش هستم
این هم از آن دروغهای روزهای اول زندگی است . او برای اینکه نشان دهد با زنهای دیگر متفاوت است و اینکه دارای علایق مشترک با شما می باشد ، پا به پای شما جلوی تلویزیون می نشیند و تا دیر وقت فوتبال تماشا می کند ، ولی بعد از گذشت چند ماه شکایتها شروع شده و متاسفانه دیگر نخواهید توانست با خیال راحت به تماشای فوتبال بنشینید .
دروغ شماره 5
از اینکه می گویی چاق هستم اصلا دلخور نمی شوم !
فرقی نمی کند که شما چه می گویید ، در هر صورت او عصبانی می شود . اگر بگویید که خیلی زیبا است متهم میشوید به دروغگویی ، چرا که او فکر می کند گفته شما صرفا برای آرام کردن او و نرنجیدن بخاطر چربیهای اضافه اش است . از طرف دیگر اگر اضافه وزنش را گوشزد کنید ، قطعا" یک دعوای حسابی در اتاق نشیمن شما رخ خواهد داد .
دروغ شماره 4
! حق با تو است 
خیلی وقتها بحث و جدال شما با همسرتان با این جمله او تمام می شود : "باشه حق با توست ، تو خیلی بهتر از من می فهمی". همسر شما فقط برای بریدن صدای شما این جمله را می گوید در حالیکه هنوز اعتقاد دارد که حق با اوست و کسی که اشتباه می کند شما هستید و پیش خودش میگوید : " بالاخره می فهمه که اشتباه می کنه" و سپس به دنبال دلیلی برای توجیه حرفش خواهد گشت .
دروغ شماره 3
برایم مهم نیست که به زنهای دیگر نگاه کنی !
اگرچه ممکن است همسرتان برای اینکه وانمود کند که زن خونسرد و روشن فکری است این دروغ را بشما بگوید اما او دوست ندارد که شما حتی به یک ماکت زن مو قرمز پشت ویترین مغازه نگاه کنید . او می خواهد که نگاه شما فقط به او باشد و نه دیگری . بنابر این اگر او به شما گفت که مهم نیست و اذیت نمیشود هیچگاه چشمان خود را بیش از اندازه به اطراف منحرف نکنید ، چون در غیر اینصورت باید منتظر ضربات محکم به سر و صورتتان باشید !
دروغ شماره 2
! پول برای من هیچ اهمیتی ندارد
پول اهمیت ندارد ، ولی مقدارش چرا ! هر چند ممکن است درست نباشد که بگوییم همه زنها موجودی حساب بانکی همسرشان برایشان مهم است ولی اکثر آنها دوست دارند که از لحاظ اقتصادی در یک حد متعادل و رفاه نسبی قرار داشته و دارای استقلال مالی باشند .
دروغ شماره 1
 ! نگران نباش عزیزم ، این برای همه پیش میاد

اکثر مردان در مرحله ای از زندگیشان موقتا" دچار ناتوانی جنسی می شوند و اکثر زنان نیز از این موضوع مطلع هستند . با این حال این مساله بدان معنا نیست که همسر شما شاکی و دلخور نمی شود . این دروغ یکی از چندین دروغ جنسی میباشد که زنان برای جریحه دار نشدن احساسات همسرشان به آنها می گویند ، دروغهایی که خوشبختانه مضر نیستند . در نهایت حتی اگر شما برای همسرتان یک شریک جنسی ایده آل نباشید ، همسرتان از بین همه مردان شما را انتخاب کرده بدون اینکه خوب یا بد بودن آمیزش برایش فرقی داشته باشد . 





:: برچسب‌ها: دروغ , زنان , مردان , شریک جنسی , همسر , احساسات , پول , دوست , نگاه , حق , چاق , عاشق , ورزش , خانواده , معاشرت , ماه عسل , دروغ مصلحتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1245
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا