باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

طلب حلاليت جواد رضويان از مهران مدیری!

»

"بازیگر و کارگردان فیلم‌ها و مجموعه‌های طنز، مهران مدیری را کاپیتان حیطه طنز در سینما و تلویزیون می‌داند."

 

به گزارش ايسنا به نقل از خبرآن‌لاین، جواد رضویان شنبه شب مهمان «گفت‌وگوی تنهایی» شبکه چهار سیما بود.

 

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «خداوند فرم صورتی به من داده که در بد‌ترین شرایط روحی اطرافیانم تصور می‌کنند لبخند به لب دارم و این نعمتی است خدادادی که من برای آن هیچ تلاشی نکرده‌ام.»

 

رضویان ادامه داد: «خوشحالم در هر شرایطی لبخند به لب دارم و می‌توانم اطرافیانم را شاد کنم. این فرصتی است که خداوند برای من قائل شده است.»

 

 

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مهمانان ویژه» گفت: «من از بچگی اصلا به کارهای نمایشی علاقه‌ای نداشتم. در مدرسه هم هر وقت صحبت تئا‌تر می‌شد فرار می‌کردم، اما سال 73 با مهران غفوریان در دانشگاه هنر و معماری هم دانشکده‌ای بودم. مدیری از من خواست یک روز با او سر صحنه فیلمبرداری «لبخند سوم» به کارگردانی امیر سماواتی بروم و همه چیز از آنجا شروع شد.»

 

 

او ادامه داد: «هیچ وقت فکر نمی‌کردم بانی لبخند مردم شوم و این بسیار ارزشمند است.»

 

 

رضویان در ادامه در پاسخ به این سوال که در حرفه بازیگری کسی هست که از دیدن او خوشحال نشود، گفت: «بله کسانی در این حرفه هستند که از دیدن و فعال بودن من خیلی خوشحال نمی‌شوند. امیدوارم خداوند این قوت را به من بدهد و کسانی که از دیدن من خوشحال نمی‌شوند هم به مرور نظرشان نسبت به من عوض شود.»

 

 

او افزود: «ما به این دنیا آمده‌ایم که همدیگر را دوست داشته باشیم. به قول پدربزرگم، زندگی هنر تحمل کردن است.»

 

رضویان هم‌چنين در پاسخ به این سوال که آیا تا بحال دلش شکسته، گفت: «بابت همه دل شکستن‌ها هم باز خدا را شکر می‌کنم.»

 

بازیگر فیلم سینمایی «اخلاقتو خوب کن» گفت: «مدتی قبل مصاحبه‌ای را از مهران مدیری خواندم که درباره من صحبت‌هایی کرده بود که همراه دلتنگی و کمی دلخوری بود و گفته بود جواد رضویان بی‌معرفت است.»

 

او ادامه داد: «من قلبا مهران مدیری را دوست دارم و به او مدیونم بابت اطمینانی که به من کرد. از همین جا به او می‌گویم اگر دلخوری از من دارد مقابل مردم از او می‌خواهم من را حلال کند. مهران مدیری کاپیتان حیطه طنز سینما و تلویزیون است و امیدوارم حضورش را از من دریغ نکند.»





:: برچسب‌ها: مهران مدیری , جواد رضویان , تلویزیون , تأتر , سریال , سینما , فیلم سینمائی , کارگردان , بازیگر مرد ایرانی , طنز , وی پی ان رایگان , ساکس رایگان , فیلترشکن , اخبار هنرمندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا