باران عشق
LOVE RAIN
نوشته شده توسط : ☂مَهدیبا (MahDiba)♂♥♀♥♠

 

آبان ؛
رضایت خودتان مهم است !

کمی در کنار خانواده باشید و به آنها اهمیت بیشتری دهید . خیلی از ما خودمان را غرق در کارهای روزمره می کنیم که ممکن است فرصت های خوب را از ما بگیرد و موجب پشیمانی ما شود که در زمان مناسب از کنار خانواده خود بدون استفاده نکرده ایم . در شرایطی که با تردید روبرو هستید خانواده و افراد نزدیک تان می توانند مشاور خوبی برای شما باشند . از این فرصت استفاده کنید و رابطه تان را با خانواده تان بهتر کنید . همیشه مناسب ترین روش صداقت در رفتار و گفتار است . شما انسان خوش شانسی هستید بر آنچه در ذهن تان است جامه عمل بپوشانید . زیرا پیامدی جز شادی و موفقیت برای شما نخواهد داشت .





:: برچسب‌ها: طالع بینی نوروزی , آبان , طالع , نوروز , طالع بینی , متولدین , آبان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1228
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
شدم از هر چی عشق بیزار در تاریخ : 1391/1/13/0 - - گفته است :
سلام گلم،





وبت عالیه . وقتی تو لیست لوکس بلاگ اسم وبت رو دیدم کنجکاو شدم بیام بهت سر بزنم.





بهت تبریک میگم . خیلی وب جالبی داری





تو هم اگه دوست داشتی بیا به کلبه کوچیک من.


و از مطالبش استفاده کن.








وب من هر 2 ساعت یکبار آپدیت میشه .....





اگه دوست داشتی منو با عنوان شدم از هرچی عشق بیزار و آدرس : www.ali-abbasi.loxblog.com لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم یا از لینک هوشمند استفاده کن.











فقط اومدی وبم نظر یادت نره ها ........ حتما ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوستان عزیز برای بهتر شدن مطالب از پیشنهادات و انتقادات خود مرا آگاه سازید. م ب مهدیبا